lørdag 14. september 2013

Nelliken min!

Jeg plantet nellik fra frø i år, og denne fine karen har overlevd hele stykket. Mange kom opp, men nesten alle døde underveis! Men denne finingen her har klart seg, seeeee hvor fin den er. Fornøyd allikevel, når den ene blir så vakker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar