tirsdag 17. september 2013

Lilje nummer 3

Jeg kjøpte meg 3 forskjellige liljer på plantasjen i fjor høst, dette var den tredje av dem. Den første var veldig fin, men ble spist opp av snegler, den andre varte veldig kort, men den tredje er superb! Den er veldig flott og blomstret nå helt på høsten, så nå står den og kaster glans over det nok så avblomstrede bedet mitt. Nydelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar