tirsdag 27. august 2013

Sukkererter!

Sukkerertene mine har blomstret og kommet med frukt! Selvom jeg tror nok sukkererter er best utenfor drivhuset, neste år skal jeg finne en utvendig plass til dem:) Elsker drivhuset mitt grønt og frodig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar