tirsdag 27. august 2013

Blåkniplingen min!

Se denne nydelige blåkniplingen! Jeg syns disse så flotte ut på bilde, men de er jammen ennå vakrere i virkeligheten:)

Ganske sprøtt å tenke på at denne lille spiren blir til en så stor blomst! Disse skal jeg definitivt plante til neste år! Nydelig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar