Deilig å endelig være ferdig med gjerdet! Vi brukte 2 uker av ferien på å grave, støype, kutte, tilpasse og skru. På tross av ekstrem-menger med regn og DET tordenværet midt i støypingen. Vi kom i mål til slutt, men det tok litt mer tid enn planlagt!
Jeg er superfornøyd! Vi har lagd alt fra bunnen av, ikke noen ferdige stakittgjerder. Vi bestemte oss for hvordan toppen/vinkelen skulle se ut og kuttet i lengde og vinkel. (Gangsperr!)
Jeg skal male gjerdet hvitt, men jeg begynner å tvile litt fordi dette er litt under 1/4 av gjerdet som til slutt skal dekke hele tomten og den målte ca 25 meter! Å male nesten 100 meter med gjerde etterhvert ser jeg på som litt av en utfordring...! Men vi får se. Noen som er superglad i å male gjerde? Da har jeg en plass for deg!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar