tirsdag 27. august 2013

Drivhusfangst!

Kjekt å endelig hente inn litt fra drivhuset! Om enn litt tidlig og ivrig av meg:) Bitteliten(kjempegod) gulrot, enda mindre persillerot, gul squash og agurk! Og det vakre fargespillet! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar