mandag 12. august 2013

Paprikaen begynner også å gi frukter!

Jeg fikk opp 3 paprikaplanter i år, var litt ivrig da de brukte lenger tid enn i fjor til å spire. Men de er blitt veldig flotte og frodige. Pass på dem når du setter dem ut i drivhus/direkte sollys, de er veldig sensitive og blir fort "solbrent", skjerm dem litt den første uka iallefall.

2 av plantene er blitt ganske høye(0,5m ca), og har litt variabelt med paprika, mens den 3. er veldig liten, kanskje bare 20-25 cm, men har allerede mange større paprikafrukter! Det er morsomt å se hvordan de utvikler seg så forskjellig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar