En ny St. Hans feiring er forbi, og denne gangen med skikkelig camping og overnatting! Vi tok selvfølgelig med oss bilen vår og resten av gjengen stilte mannsterke med chevi'er og telt + en caddy/telt. Lett blanding. Været var heller fuktig og kaldt, men vi hadde nå tepper og en tønne med bål i under party-teltene for varmen. Og et STORT bål. Grilling og kos. Kjekk familietradisjon!
Camping Flassamyra.
Langbord under partyteltene:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar