søndag 30. juni 2013

St. Hans feiring 2013

En ny St. Hans feiring er forbi, og denne gangen med skikkelig camping og overnatting! Vi tok selvfølgelig med oss bilen vår og resten av gjengen stilte mannsterke med chevi'er og telt + en caddy/telt. Lett blanding. Været var heller fuktig og kaldt, men vi hadde nå tepper og en tønne med bål i under party-teltene for varmen. Og et STORT bål. Grilling og kos. Kjekk familietradisjon! 

Camping Flassamyra.

Langbord under partyteltene:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar