torsdag 2. mai 2013

Stempel på stempel!

Jeg har funnet flere stempel gjennom mange måneder på søstrene grene, så tipser alle scrapere om å kikke innom butikken i ny og ne for å finne seg stempler for under 10-eren :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar