fredag 3. mai 2013

Ny orkidé i hus!

Trengte jeg det? Nei, eeeeeegentlig ikke, men når jeg fant denne lille karen til 99,- så ble det ny orkidé på meg allikevel! Var den ikke stilig? Hybrid? Ikke vet jeg, men fin var den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar