Jeg har prøvd nok en Rema1000-oppskrift. Chicken fried rice var en ganske enkel og grei stekt ris variant, ganske lik den jeg lager på egenhånd. Litt lite smak for meg, men jeg tok litt mer soyasaus og da ble det fin-fint!
Oppskrift:
2 kyllingfileter
3 ss rapsolje
1 egg
Ris
1 pakke Bama råkost
1 løk
1 tomat
1 fedd hvitløk
2 vårløk
1 ss soyasaus
1/2 ts sukker
Pepper
Kok ris etter anvisning. Skjær kylling, løk, hvitløk og tomat i biter. Ha oljen i panna og steik egget, ha så i kylling og råkost, løk, hvitløk og tomat og steik det mens du rører. Tilsett risen og ha i vårløk. Smak til med soyasaus, sukker og pepper.
NYT!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar