Det hender at jeg lager ferdigmat, hvis jeg er helt uten inspirasjon eller har veldig dårlig tid. Så her en dag prøvde jeg en ferdigpakke jeg ikke har sett eller prøvd før. Denne var veldig god, god smak og litt spicy! Even syns det var litt sterkt, men hans sterk-grense er ikke så veldig høy! En dag får jeg prøve denne fra bunnen av, tror ikke det tar sååå mye lenger tid egentlig. Vi får se:)

Tihi, ferdigmat!
SvarSlett