onsdag 8. mai 2013

En søndagstur i finværet!






4 kommentarer:

  1. Det såg kjempe fint ut:) Men du glømte å skriva kor d e...;)

    SvarSlett
  2. Ja, hvor er det? Så ut til å være en fin tur.

    SvarSlett
  3. Jeg tenkte det ikke var så relevant, men jeg ser flertallet er uenig! Hehe. Det er Obrestad fyr (uttales tydeligvis Åbrestad fyr i følge lokalbefolkning!) og Hå gamle prestegård:)

    SvarSlett
  4. Aha...det har eg hørt om, men har aldri vært der...må visst ta meg ein tur der t og;)

    SvarSlett