Det såg kjempe fint ut:) Men du glømte å skriva kor d e...;)
Ja, hvor er det? Så ut til å være en fin tur.
Jeg tenkte det ikke var så relevant, men jeg ser flertallet er uenig! Hehe. Det er Obrestad fyr (uttales tydeligvis Åbrestad fyr i følge lokalbefolkning!) og Hå gamle prestegård:)
Aha...det har eg hørt om, men har aldri vært der...må visst ta meg ein tur der t og;)
Det såg kjempe fint ut:) Men du glømte å skriva kor d e...;)
SvarSlettJa, hvor er det? Så ut til å være en fin tur.
SvarSlettJeg tenkte det ikke var så relevant, men jeg ser flertallet er uenig! Hehe. Det er Obrestad fyr (uttales tydeligvis Åbrestad fyr i følge lokalbefolkning!) og Hå gamle prestegård:)
SvarSlettAha...det har eg hørt om, men har aldri vært der...må visst ta meg ein tur der t og;)
SvarSlett