Jeg er jo en liten Grand Prix entusiast, og i år inviterte jeg igjen litt folk hjem til en uhøytidelig samling! Ingenting varmer mitt hjerte mer enn en kveld foran tven med gode venner, dårlig musikk og spektakulære sceneshow. For å ikke glemme fantastisk svensk humor - not!
Og så fikk vi en 4. plass! KJEKT.

Så gøy! Herlig programleder!
SvarSlettVi storkoste oss alle tre. Kjempekjekt.
Nedtelling til neste år :)
Hehe, delte meninger om humoren på jobb! WHAT?
SvarSlettJa, nå e det under et år te neste gang :) Hehe.
What??? Er der seriøst noen som syns hun traff blink på blink?
Slett