mandag 20. mai 2013

Grand Prix aften!

Jeg er jo en liten Grand Prix entusiast, og i år inviterte jeg igjen litt folk hjem til en uhøytidelig samling! Ingenting varmer mitt hjerte mer enn en kveld foran tven med gode venner, dårlig musikk og spektakulære sceneshow. For å ikke glemme fantastisk svensk humor - not! 

Og så fikk vi en 4. plass! KJEKT.

3 kommentarer:

  1. Så gøy! Herlig programleder!
    Vi storkoste oss alle tre. Kjempekjekt.
    Nedtelling til neste år :)

    SvarSlett
  2. Hehe, delte meninger om humoren på jobb! WHAT?
    Ja, nå e det under et år te neste gang :) Hehe.

    SvarSlett
    Svar
    1. What??? Er der seriøst noen som syns hun traff blink på blink?

      Slett