
Nydelig vær, en bitteliten skitur i løypa Mamma hadde gått opp rundt hytteområdet, grilling, brettspill(YAY), påskeegg og ISbilen! Da må vel påsken være komplett?
Jeg har ikke gått på ski på sikkert 10 år, men jeg har altså fått unngjort noen minutters skikkelig påske-aktivitet - skitur! Om enn et pittelite stykke. Jeg ramla iallefall nok ganger uansett.
Og så kom isbilen og alle fikk sandwich-is!
Håper alle har hatt en fin påske!




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar