Jeg fant en artikkel på kk.no med oppskrift på grove vafler. Etter at grove pannekaker ble en hit her i hjemmet, så tenkte jeg at dette måtte bli en fin variasjon. Og det var de, veldig gode med både syltetøy og brunost!
Oppskrift
1,5 dl fullkorn hvetemel
1,5 dl sammalt hvete, fin
1 dl havregryn
2 egg
4 dl melk
2 ss flytende margarin
0,5 ts salt
0,5 ts bakepulver
1,5 dl sammalt hvete, fin
1 dl havregryn
2 egg
4 dl melk
2 ss flytende margarin
0,5 ts salt
0,5 ts bakepulver
Bland alt sammen og steik i vaffeljernet. Server med syltetøy eller noe annet godt til! En herlig søndagslunsj.
NYT!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar