Jeg har plantet, og hatt mer eller mindre hell med spirene mine. Til min store overraskelse fikk jeg opp massevis av spirer på mine månedsjordbær! Jippi! Selv om det stod på pakken at de spirer meget sakte og at jeg i ettertid fikk vite at ei venninne av meg hadde forsøkt å plante slike frø flere år uten ei eneste spire. Så glemte jeg å vanne dem en dag og 1/3 døde. Oi. Men det var jo litt flaks og da, jeg hadde fått opp 70 spirer eller noe slikt, det var kanskje litt i meste laget! (Luksusproblem kaller jeg det!)
Agurken er ca 12 cm høy og er allerede omplantet 1 gang. Jeg plantet den i begynnelsen/midten av mars.
Her er de rare purreplantene mine ca 4 uker etter de ble plantet, de så slik ut i fjor og, men det ble purrer av dem til slutt!
Og 1 lavendel! 100% mer enn i fjor! *krysser fingrene*
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar