Min kjære mann kom hjem med blomster til meg på en helt vanlig torsdag. Det var jo veldig koselig! Forklaringen til Even var enkel: "Fordi du er så snill mot meg OG fordi jeg sa jo det i min nekt mot å feire valentinsdagen at jeg heller ville gi deg blomster på en helt vanlig torsdag!" Herlig!
Og nå har jeg ligget syk i bortimot ei uke og har hatt en snill mann som har tatt seg av meg.

Fordi du fortjener det! Lekkert med lekre blomster på en torsdag.
SvarSlettBlomster-torsdag:)
SvarSlettOh, kunne fort blitt en vane :)
Slett