søndag 21. april 2013

Blomster på en helt vanlig torsdag!

Min kjære mann kom hjem med blomster til meg på en helt vanlig torsdag. Det var jo veldig koselig! Forklaringen til Even var enkel: "Fordi du er så snill mot meg OG fordi jeg sa jo det i min nekt mot å feire valentinsdagen at jeg heller ville gi deg blomster på en helt vanlig torsdag!" Herlig!

Og nå har jeg ligget syk i bortimot ei uke og har hatt en snill mann som har tatt seg av meg.

3 kommentarer:

  1. Fordi du fortjener det! Lekkert med lekre blomster på en torsdag.

    SvarSlett