onsdag 27. mars 2013

Sydd min første genser!

Jeg har sydd min første genser! Det har ENDELIG kommet en "Stoff og stil"-butikk i Rogaland og jeg har allerede vært innom 2 turer. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve å sy litt mer hverdagsklær, ikke bare kjoler! Så for et par uker siden kjøpte jeg meg litt stretch-stoff for å prøve meg på en kosegenser. Her er resultatet. Jeg tok bare utgangspunkt i en annen genser jeg har og jobbet videre derifra. 

Jeg ble ganske fornøyd, selvom det er 2-3 skjønnhetsfeil som jeg ser selv iallefall:) Et steg i rett retning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar