mandag 25. mars 2013

Jeg planter igjen - mitt andre år!

Jeg får endelig plante igjen! Deilig! Dette har jeg venta hele høst og vinter på, endelig bikket vi over i februar og jeg kunne starte plantingen på den nyoppførte benken min:) Jeg planter for noen uker siden, så purren er allerede begynt å spire. 

Jeg har plantet purre, paprika, agurk, stemorsblomt, nemesia, aster, lavendel(håper jeg har bedre lykke enn i fjor!!), blåknipling og NELLIK(min favorittblomt!)

Så nå er det bare å vente før arbeidet setter i gang med prikling og omplanting og alt moroa!

Nå har vekstrommet fått sin 4. oppgave. Det brukes nå som vaskerom, planterom, lagrings/varmtvannsberederrom og ølbryggingsrom! Det e jammen godt gjort med et rom på ca 6 kvadrat:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar