tirsdag 12. mars 2013

Min nye plantebenk!

Ingenting i dette huset er noe å ta vare på, heldigvis er enkelte ting bare å male og så ser det helt nytt ut! Og det gjelder ikke mange ting her, men kjelleren er unntaket. 

Se! Bare et strøk hvitmaling så ser det helt annerledes ut :)

Og her, med plantebord! Yay! Nå skal det plantes. MASSE. I dag!

Nå er vaskerommet mitt et vaskerom/planterom. Flinke, flinke Even som fikser opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar