Ingenting i dette huset er noe å ta vare på, heldigvis er enkelte ting bare å male og så ser det helt nytt ut! Og det gjelder ikke mange ting her, men kjelleren er unntaket.
Se! Bare et strøk hvitmaling så ser det helt annerledes ut :)
Og her, med plantebord! Yay! Nå skal det plantes. MASSE. I dag!
Nå er vaskerommet mitt et vaskerom/planterom. Flinke, flinke Even som fikser opp!



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar