mandag 4. mars 2013

Kylling med honning og bacon

Dette var ei oppskrift jeg fikk tips av Charlotte om å prøve:) Dette var superpopulært her i heimen! Even syns det var storveis, og jeg syns også det var godt. En superenkel og nesten ingen arbeid! Oppskriften er hentet fra Anjas opskrifter.

Oppskrift:
2 kyllingfileter
4-6 skiver bacon
Salt og pepper
2 ss honning

Sett ovnen på 200 grader. Salte og pepre kyllingfileten. Smør honningen på baconet og legg over/rull rundt kyllingfileten. Ha kyllingfiletene i en ildfast form og steik i ca 35-40 minutter. Server med ris og salat!

NYT!

2 kommentarer:

  1. Åå, se der ble det honningkylling på dere. Vi liker også denne godt, liker at det er lett å lage og det smaker godt!

    SvarSlett
  2. Ja, eg har hatt an i tankane ei stund, og endelig blei det gjort! Even va superfornøyd og eg va absolutt med på det. Veldig smakfullt:) Og ENKELT!

    SvarSlett