Dette var ei oppskrift jeg fikk tips av Charlotte om å prøve:) Dette var superpopulært her i heimen! Even syns det var storveis, og jeg syns også det var godt. En superenkel og nesten ingen arbeid! Oppskriften er hentet fra Anjas opskrifter.
Oppskrift:
2 kyllingfileter
4-6 skiver bacon
Salt og pepper
2 ss honning
Sett ovnen på 200 grader. Salte og pepre kyllingfileten. Smør honningen på baconet og legg over/rull rundt kyllingfileten. Ha kyllingfiletene i en ildfast form og steik i ca 35-40 minutter. Server med ris og salat!
NYT!

Åå, se der ble det honningkylling på dere. Vi liker også denne godt, liker at det er lett å lage og det smaker godt!
SvarSlettJa, eg har hatt an i tankane ei stund, og endelig blei det gjort! Even va superfornøyd og eg va absolutt med på det. Veldig smakfullt:) Og ENKELT!
SvarSlett