Her ble resultatet av min blå-turkise veske:) Fiks-ferdig!
mandag 18. mars 2013
Jeg har sydd en "Clutch"-veske!
Jeg har sydd en clutch-veske! Yay! Jeg har pinnet (Pinterest.com - besøk det om du ikke allerede kjenner til det!) denne DIY-vesken for lenge siden. Så fant jeg den igjen for noen uker siden og skreiv ut hele oppskriften, og først i går fikk jeg sydd den. Det går litt treigt her av og til! Oppskriften er hentet fra en kjempebra blogg med veldig bra beskrivelse som gjorde det lett å sy den og:) Oppskriften finner du her. Og Luna nektet å bevege seg lenger enn 30 cm vekk fra meg, så vi inngikk et komprimiss, hun fikk ligge på vliselinen jeg klippet i, så lenge hun holdt seg et lite stykke vekke fra saksa. Alternativene hun foreslo var: Å ligge på oppskriften, eller ligge på tøyet jeg skulle sy på. Så ja, jeg mener dette ble den beste løsningen. Søt er hun uansett:)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)




Så stilig, du e flinke :)
SvarSlett