Havregrynsgøt med nektarin
Jeg har forsøkt meg på en ny variant med ny frukt. Nektarin/fersken. Jeg brukte nektarin, men oppskriften sa fersken. Nektarin funka fint det! Denne var frisk og god. Denne er også hentet fra The Oatmeal Artist.
1 dl havregryn
2 dl melk
1 nektarin/fersken i biter
1/2 ts vaniljeessens
1/2 ts kanel
bittelitt muskat
1/4 ts mørk sirup
litt salt
Bland alt sammen og varm i mikroen på høyeste effekt i ca 3-4 minutter.
NYT!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar