mandag 4. februar 2013

Havregrøt med banan og peanøttsmør - Dag 20


Havregrynsgrøt med banan og peanøttsmør
Dette er nok en kraftig kost versjon av havregrynsgrøten. Men frisket litt opp med epler. Men den var god denne! Hentet fra The Oatmeal Artist.

1 dl havregryn
2 dl melk
1 ts peanøttsmør
1/2 eple i biter
1/2 ts vaniljeessens
1/2 ts kanel
Litt salt
Akasiehonning

Bland sammen alt og varm i mikroen på høyeste effekt i 3-4 minutter. 

NYT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar