onsdag 23. januar 2013

Møllerens havregrøt med maple sirup - Dag 9

Møllerens havregrøt med smak av maple sirup
Jeg hadde det litt travelt i morges, så det ble en rask variant. Jeg hadde ikke prøvd denne før, så det passet egentlig fint. Konklusjon: Raskt og enkelt, og helt grei smak :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar