lørdag 26. januar 2013

Havregrynsgrøt med bær og kiwi - Dag 10

Havregrøt med bær og kiwi

Før jeg startet utfordringen så trodde jeg at nesten alle variantene skulle være med diverse frukt og bær, men det har jo vist seg at det er langt i fra sant! Her er en skikkelig frukt og bær skål, og det var friskt og godt en torsdagsmorgen :) Nok en oppskrift fra The Oatmeal Artist.

1 dl havregryn
1,5 dl melk
0,5dl bær(jeg brukte frossne blåbær)
1 kiwi
1/2 ts vaniljeessens
1/2 ts kanel
Litt salt

Bland sammen alt utenom kiwi. Varm på høyeste effekt i ca 3-4 minutter. Ha over kiwi i biter og NYT!

1 kommentar: