fredag 18. januar 2013

Havregrøt med eple og valnøtt - Dag 4

Eple- og valnøtt havregrøt
Jeg har prøvd meg på en ny variant. Havregrynsgrøt med eple er ikke helt ukjent for meg, men jeg har aldri prøvd denne varianten med valnøtt. Det var veldig friskt og godt! En oppskrift fra The Oatmeal Artist.

1 dl havregryn
2 dl melk
1/2 eple i biter
1/2 ts kanel
litt sukker/søtning
1/2 dl valnøtter
vaniljeessens
litt salt
1/2 eple i skiver

Bland alt sammen i ei bolle, bortsett fra det siste halve eplet. Varm i mikroen på full effekt i 3-4 minutter. Ha over litt kanel og eplene. NYT!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar