torsdag 17. januar 2013

Havregrynsgrøt med banan og peanøttsmør - Dag 3


Havregrynsgrøt med banan og peanøttsmør

Dag 3 har jeg tatt steget litt utav komfortsonen. Her er det mye jeg vanligvis ikke har i havregrynsgrøten min. Oppskriften er hentet fra The Oatmeal Artist.

1 dl havregryn
1,5 dl melk
1/4 ts kanel
1/4 ts vaniljeessens
1/2 most banan
1 ts peanøttsmør
Litt salt
1/2 banan i skiver oppå

Bland alt sammen, utenom den siste halve bananen. Varm på full effekt i 3-4 min i mikroen. Skjær banan i skiver og ha oppå. NYT!

Dett var en god og litt annerledes variant. Spennende:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar