
Havregrynsgrøt med banan og peanøttsmør
Dag 3 har jeg tatt steget litt utav komfortsonen. Her er det mye jeg vanligvis ikke har i havregrynsgrøten min. Oppskriften er hentet fra The Oatmeal Artist.
1 dl havregryn
1,5 dl melk
1/4 ts kanel
1/4 ts vaniljeessens
1/2 most banan
1 ts peanøttsmør
Litt salt
1/2 banan i skiver oppå
Bland alt sammen, utenom den siste halve bananen. Varm på full effekt i 3-4 min i mikroen. Skjær banan i skiver og ha oppå. NYT!
Dett var en god og litt annerledes variant. Spennende:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar