onsdag 16. januar 2013

Havregrynsgrøt "French toast" - Dag 2


Havregrynsgrøt "French toast" 
Jeg hentet oppskriften fra The Oatmeal Artist. Og der har jeg også stålet bildeidéen:) Som ei på jobben så fint påpekte: "Havregrynsgrøt er jo ikke akkurat bildeskjønt!". Så da tar jeg alle tips jeg kan få for å ikke kjede dere med fæle bilder av havrgrynsgrøt!

1 dl havregryn
1,5 dl melk eller vann
1 ts kanel
1/2 ts vaniljeessens
litt salt
1-2 ss lønnesirup(eller akasiehonning)

Bland sammen alt utenom honning og varm på høyeste effekt i mikroen i 3-4 minutter. Ha over honning/lønnesirup etterpå og NYT! Denne lukter HELT fantastisk. Smaken er helt grei, men ikke min favoritt, midt på treet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar