lørdag 19. januar 2013

Havregrøt med sjokolade og appelsin - Dag 5


Sjokolade- og appelsin havregrøt
I dag har jeg laget en "kose"variant av havregrøt, med sjokoladesmak! Jeg tenkte at det passet på lørdag. To smaker jeg egentlig ikke liker sammen, men som jeg ble veldig positivt overrasket av. Det var faktisk veldig godt:) Også denne hentet fra The Oatmeal Artist.

1 dl havregryn
1,5 dl melk
0,5 dl appelsinsaft
2 ts kakao
1/2 appelsin i biter
litt salt
litt sukker/søtning
1/2 appelsin i biter

Bland sammen alt uten om den siste halve delen av appelsin. Ha i mikroen på høyeste effekt i 3-4 minutter. Ha appelsin i biter oppå. NYT!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar