Havregrynsgrøt "Almond Joy"
Jeg har prøvd meg på en kraftig (helge) havrgrynsgrøt på en mandag!?! Ja, jeg forstod nok det etterhvert at jeg burde hatt dette her som helgemat. En kraftig, men også kraftig god, havregrynsgrøt. Jeg var mett til langt inn i lunsjen, så det gjorde iallefall nytten. Ikke hverdagskost akkurat, men deilig en gang innimellom.
1 dl havregryn
2 dl kokosmelk
(jeg brukte 1 dl melk og 1 dl kokosmelk istedet)
1/2 modem banan
1/4 ts mandelessens
2 ss kakao
Salt
Mandler og kokos
Bland alt sammen (bortsett fra de hakkede mandler og kokos), og varm på høyeste effekt i ca 3-4 minutter.
NYT!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar