Havregrynsgrøt med "gulrotkake"-smak
Jeg har prøvd meg på en gulrotkake versjon av havregrynsgrøt. Jeg tror nok denne hadde vært enda bedre i bakt versjon$(tror jeg prøver den en annen gang), men denne var absolutt god! Med litt krydder i og litt akasiehonning på toppen. Oppskriften er hentet fra The Gracious Pantry.
1,2 dl havregryn
2 dl melk
1 dl raspet gulrot
1 ts vanlijeekstrakt
1 ts kanel
1/2 ts muskat
Akasiehonning
Bland alt sammen og varm på høyeste effekt i ca 3-4 min i mikroen.
NYT!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar