lørdag 1. desember 2012

Til postmannen i bispeveien!

Vi fikk en søt liten lapp i postkassen fra postmannen for et par dager siden. "Postkassa di er øydelagt, vennleg skaff deg ei ny." Haha:) Vi har merket det og Even har nå i ei uke eller to laget postkasse på verkstedet i kjelleren. I dag var den på plass :)

2 kommentarer:

  1. Stiligt og løye på ein gong:)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, litt løye rundt ein litt kverdagslig ting!

    SvarSlett