søndag 2. desember 2012

Jeg jobber med et lite prosjekt

 Ja, jeg har holdt på i noen uker med et "lite" prosjekt. Jeg holder på å sy en ny kjole. Det gikk heller dårlig, mønsteret jeg brukte passa ikke kroppen min...(det er ikke alle kjoler som kler denne jenta her!) og jeg ga opp hele greiene ei lita uke. Men i dag starta jeg med ny giv og har i dag laget et nytt mønster selv for toppen og beholdt skjørtet fra den planlagte kjolen. Det ser lovende ut! Jeg må ut å kjøpe glidelås og grå tråd til å legge opp kjolen i lengden i morgen. Kanskje jeg rekker å bli ferdig AKKURAT i tide til julebord? Det er det som er planen!

Ser du forresten den søøøte nåleputa mi, jeg nevner det igjen: den er supersøt og supergenial, og følger med i alle sømprosjektene mine :)

4 kommentarer:

  1. tenk å ver så flinke å kunna laga klenå sine sjøl som deg:)

    SvarSlett
  2. 1: Du er gulldeilig og alt kler den smukke!
    2: Hvis du ikke sitter til langtpå natt med jobb- så skal du nok bli ferdig, jeg heier på deg!! Og Gleder meg til resultatet på lørdag.
    3: For ett spennende prosjekt!

    SvarSlett
  3. Eg gler meg te å sjå!:=) Sy i vei:)

    SvarSlett
  4. Åh, dokke e nå søte! :) Det e kjekt og alle kan få det te. Alt eg har i bagasjen e et sykurs på 6 kvelder for 7 år siden eller noge sånt. Så får me kryssa fingrane for et ferdig produkt te lørdag;)

    SvarSlett