Jeg er medlem av Like'n'share og der får jeg innimellom tilbud om å prøve nye produkter på markedet mot at jeg reklamerer på en av mine nettsamfunn(facebook - twitter - blogg) om dette. Nå skal jeg få prøve noen nye pastiller med naturlige ingredienser og ingen kunstig søtning. Jeg gleder meg :)
Tidligere har jeg fått prøvd både chips, snop og tannkrem!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar