Jeg fikk et tips fra ei på jobben at det er veldig enkelt og lage fiskepinner fra bunnen av. Jeg hadde egentlig ikke tenkt så mye på det. Men når hun nevnte det, så tenkte jeg at dette måtte jeg bare gjøre! Så nå har jeg for første gang lagd fiskepinner fra bunnen av. Og ja, det var superenkelt og godt!
Oppskrift fra Rema1000.
500 g torsk (gjerne frossen)
3 egg
3 ss olivenolje
6 ss hvetemel
salt og pepper
2 dl griljermel
2 dl griljermel
400 g Poteter
Brun saus
Tin fisken og del den i passende biter. Dypp fisken først i hvetemel med salt og pepper blandet i, så i pisket egg og til slutt i griljermel. Steik dem i olje og server med potet, grønnsaker og brun saus.
Nyt!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar