Endelig så ble kjolen ferdig, og akkurat i tide! Jeg sydde til ca 1 time før jeg skulle ut...! Fant plutselig ut at jeg hadde glemt å sy siste rest hvor glidelåsen endte. Men jeg fikk ordnet det. Jeg ble ganske fornøyd med kjolen:) Det er jo en del skjønnhetsfeil, litt usymmetri og masse rare sømmer bak fasaden. Men den så bra ut og passet meg som den skal :) Og toppen har jeg "designet" selv, har ikke brukt noe mønster, men prøvd meg frem på mål fra meg.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar