tirsdag 27. november 2012

Enda noen nye kort!

Jeg har lagd noen nye kort, noen julekort og et dåpskort. Kjekt med hobbyrom og bare å slappe av og bare kose meg:) Jeg holder på med litt andre hobby-prosjekter og, men det er ikke fullt så vellykket! Men jeg får se hvordan det går:)




2 kommentarer:

  1. Herlige julekort, det blåa med den søte hunden va spesielt søtt:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Den blei litt søt den med hunden, ja. Kossen ligge du an på julakortå?

    SvarSlett