Her en dag fant jeg en oppskrift på varm eplecider, en litt mildere gløgg på et vis. Jeg lagde den en litt kald kveld og vi koste oss med en god varm drikke.
Oppskrift:
6 dl eplejuice
0,5 dl solbærsirup
saft fra en halv appelsin
2 kanelstenger
Kok opp og la det småkoke/trekke i minimum en time. Nyt!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar