fredag 9. november 2012

En liten begynnelse på julekortene!

Jeg har startet litt på julekortene, jeg og Mamma hadde en koselig kortkveld i helga som var. Her er noen av resultatene:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar