søndag 4. november 2012

Symaskinreperatøren min!

Hva skulle man gjort uten en handyman i hus? Symaskinen min begynte å lage ulyder, *knirk-knirk-knirk* når jeg sydde og når jeg skulle spole på undertråd hørtes det ut som maskinen skrapte i alt som var mulig *skrap-skrap-SKRAP*. Men han handymannen min bare fjerna dekselet og smurte opp på akkurat de rette plassene og VIPS: så god som ny!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar