fredag 2. november 2012

Even sveiser og jeg høster av godene!

Even har investert i en sveisemaskin til det nye verkstedet sitt, og ekprerimenterer med små prosjekter for å øve deg på kunsten. Jeg, som den snille og hengivne konen jeg er, tilbyr selvfølgelig å komme med foreslåtte prosjekter. Som muligens gagner meg litt og(hehe)! Dette var en av dem. En boks med inndelte rom, slik at for eksempel mine promarkers passet perfekt i rommene! Så nå har jeg fått meg, endelig, en etterlengtet oppbevaringsboks til tusjene, som gjør at de er fint sortert og farger og toner. 

Stål som er oppskjært med vinkelsliper, pusset, sveiset sammen og lakkert. 

Tusen takk, snillingen min:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar