Jeg har igjen satt meg ned og sydd litt. Jeg har fått meg nye gardiner og ønsket meg puter med litt farger på! Jeg fant det søte blomsterstoffet på IKEA, og kjøpte meg noen meter for et par måneder siden. Jeg elsker når jeg tilfeldigvis får bruk for tøy og stoff jeg har kjøpt på måfå. DEILIG.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar