Vi kom over denne herlige skapningen på Fretex for noen uker siden. Jeg har jo blitt LITT bitt av bærekraftige-treutskårne-ordentlige-møbler-basillen etter vi var på alle disse slottsbesøkene i sommer. Huset mitt blir et lite slott til slutt, hehe, neida. Men her er iallefall et lite møbel som minner meg litt om slott, og vi klarte ikke gå fra han her. Nå mangler bare resten, så er vi i mål. Jaja, et sted må man begynne!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar