Ja, jeg ble skikkelig inspirert til å sy når symaskinen sluttet å knirke og krape. Så da ble det et strikkepinneetui til Marte, som var lovet for et par år siden. Men plutselig så har vi flyttet og pusset opp i et år og vel så det, og da har jeg ikke hatt så mye tid til å hobbiere.
Her er litt mer detaljbilder av innsiden. Helt til venstre er det plass til heklenåler og diverse utstyr(saks osv), i midten er det plass til strikkepinner og til høyre skap det være plass til rundpinner. Det min egen design, tatt fra mitt eget hode, men det funker, jeg har nemlig laget et til meg selv først :)



Det såg jo bra ut, du e goe.
SvarSlettKlem fra Mamma