Eg tror det er typisk for katta, sånn va jo Leo og. Ligga i skjul men ha øvesikt aligavel.Klem fra Mamma
Eg tror det er typisk for katta, sånn va jo Leo og. Ligga i skjul men ha øvesikt aligavel.
SvarSlettKlem fra Mamma