lørdag 13. oktober 2012

Hallo igjen!

Nå har jeg vært fraværende lenge! Jaja, nå er jeg returnert :) Her er 2 kort jeg har lagd de siste, et til ei lita jente som venninen min finn og et til "gutten" min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar