søndag 16. september 2012

Quesadillas med kyllingkjøttdeig

Jeg har forsøkt meg på en Rema1000 oppskrift igjen, denne gangen en "tex-mex" oppskrift. Quesadillas var kjempeenkelt og raskt, perfekt som en hverdagsrett! Hvordan det uttales, det er det ingen som vet her i heimen iallefall! Oppskriften som ligger på  nett er ikke den samme som jeg brukte fra et av heftene til Rema1000. Så under er den jeg tok utgangspunkt i:

Oppskrift:
400 g  kyllingkjøttdeig
1 løk
2 vårløk/1 purre
2 ss tacomix
1 rød chili
100 g revet ost
4 tortilla
salat med det du liker i til

Finhakk løk og steik den i litt olje. Ha i kjøttdeigen og steik litt, ha i vårløk, chili og tacokrydder. Legg ferdigstekt blanding på halve tortillaen, strø over ost og brett over. Steik tortillaen gyllen på begge sider. Server med en herlig grønn salat! 
NYT!


1 kommentar: