søndag 28. oktober 2012

Semulekake - miniversjon

Jeg har prøvd meg på Semulekake fra Chocolanas matblogg. Denne gang i miniversjon. Jeg har kjøpt meg en supersøt liten kakeform, både fordi den er søt og praktisk. Man spiser liksom så mye man har lagd og hvis man lager mindre, spiser vi mindre.  Kaken var god den også, som en slags lappe, eller vaffel. Kan godt spise den med noe syltetøy eller noe annet til. Dette er ca 1/4 av en rundkake som skulle vært i en 22-24 cm kakeform.

2 kommentarer:

  1. Åååå, se på den! Den var fin! Ser god ut også:)

    SvarSlett
  2. Ja, ikkje sant:) Like mini-format av ting!

    SvarSlett